Pilgrims nabízí celodenní program – kurz pro učitele probíhá 9:00-10:30 + 11:00-12:30 + 14:00-15:30. V 16:-17:30 a 20:00-21:30 jsou nabízeny další tři hodiny volitelných seminářů a workshopů: vyprávění příběhů, britská kultura, drama, NLP, literatura, hudba, umění, výslovnost, využití technologií, jóga, africké bubny, salsa a další. U některých dvoutýdenních kurzů je možné se účastnit i pouze prvního týdne.
Creative Methodology for the (English) Classroom
Kurz je určen zkušeným učitelům angličtiny, kteří učí dospělé nebo studenty starší 15 let. Různé styly učení a jejich přizpůsobení potřebám studentů, jak učit gramatiku, slovní zásoby a další dovednosti efektivně, kreativní přístup při výuce, oživení učebnic, přizpůsobení aktivit různým věkovým kategorií a potřebám, student generated teaching, vyprávění příběhů, využití hudby, drama a pohybu, představení nových přístupů (Silent Way, Total Physical Response, Task Based Learning, Dogme, Multiple Intelligence, Lexical Approach), využití blended learning, online zdroje. Min. úroveň B1+.
Termíny 2020: 5.4.-11.4., 5.7.-18.7., 19.7.-25.7., 2.8.-8.8.2020
English Language Improvement Course – 1 nebo 2 týdny
Pro učitele angličtiny nebo jiných předmětů, zaměstnance školy nebo vedení škol, kteří si chtějí zlepšit angličtinu – jazykový kurz bez metodologie, min. úroveň A2/B1. Rozvoj slovní zásoby a gramatických dovedností, přízvuk, intonace, výslovnosti, společensko-kulturní aspekt angličtiny, autentické materiály – novinové články, TV programy, online zdroje, poslech, plynulost projevu, aspekty angličtiny, které se obvykle neučí.
Termíny 2018: 25.3.-31.3.
Methodology & English Language for Primary Teachers
Kurz pro učitele angličtiny, kteří vyučují děti ve věku 7-12 let nebo pro učitele na prvním stupni základní školy, kteří chtějí začít učit i angličtinu. Kreativní výuka dětí, classroom management, písničky, říkanky, vyprávění příběhů, drama, hudba, komunikativní výuka, výslovnost, gramatika, slovní zásoba, CLIL, task-based learning, thinking skills, multiple intelligence, přizpůsobení výukových materiálů, aby byly hodiny svižnější. Min. úroveň angličtiny cca A1+/A2 a více.
Termíny 2020: 5.4.-11.4., 5.7.-18.7., 2.8.-8.8.2020
Methodology & English Language for Secondary Teachers – 1 nebo 2 týdny
Kurz pro učitele angličtiny na středních školách, min. úroveň B1. Způsoby výuky gramatiky a slovní zásoby, využití hudby, příběhů, obrázků, drama při výuce, různé výukové styly, výuka tříd se smíšenou úrovní, práce ve dvojicích a skupinách, výslovnost, blended learning, online zdroje, výuka pomocí umění, CLIL, hodnocení, testování, práce se studenty s problémy s chováním
Termíny 2020: 5.7.-18.7.2020
Methodology & English Language for Kindergarten Teachers – 2 týdny
Kurz pro učitele předškolních dětí ve věku 3-6 let, min. úroveň A2. Classroom management, imitace, píšničky, říkanky, příběhy, kreativní aktivity, komunikativní aktivity, poslech a mluvení, výslovnost, drama, rozvoj jazykových dovedností učitelů, blended learning, online zdroje.
Termíny 2018: 8.7.-21.7.
Creative Methodology for Using ICT in the English Classroom
Kurz pro učitele jazyků, kteří učí děti na 11 let. Úroven B1+. Využití technologií a souvisejících metodologií při výuce, výuka slovní zásoby, gramatiky a výslovnosti pomocí online zdrojů, projekty a prezentace za využití ICT, rozvoj kreativity pomocí ICT, Micro and peer teaching.
Termíny 2020: 28.6.-4.7.2020
Assesment for the 21st Century English Classroom
Úroveň B1- C1+. Hodnocení studentů a jeho dopad, využití hodnocení pro individuální přístup při výuce, typy hodnocení, nástroje hodnocení, zpětná vazba, formativní hodnocení, plánování hodnocení, portfolio…
Termíny 2019: 30.6.-6.7.
A Humanistic Approach to EFL Materials Development
Úroveň B2+. Kurz pro jazykáře, kteří chtějí sami tvořit materiály pro výuku svých studentů nebo je publikovat. Psaní materiálů – základy, tvorba materiálů pro různé typy studentů – děti, mládež, dospělé…, hodnocení materiálů, autentické materiály, klíčové body při adaptacic materiálů, principy, humanistic approach…
Termíny 2018: 1.7.-7.7.
Leadership Skills for Teachers
Úroveň B1 a vyšší. Jazykové dovednosti pro leadership, osobní kvality efektivního leadera, What/How/Why v leadershipu, porozumění vlastní motivace učitelů, techniky k uvědomění ísi potenciálu studentů, vytvoření vize pro studenty, jak dát studentům naději, učíme se od velkých lídrů…
Termíny 2020:28.6.-4.7.2020
English Update for Teachers
A2-B1, gramatika, slovní zásoba, strategie pro zapamatování nových slovíček, fráze pro běžnou konverzaci, výslovnost, přízvuk, intonace, využití čtení a internetu pro rozšíření slovní zásoby, rozvoj poslechových dovedností, plynulého mluvení, základní prvky mluvené gramatiky, psaní emailů a sms, stanovení klíčových oblastí, na kterých je třeba dál pracovat
Termíny 2020: 19.7.-25.7.2020
The English Language Course
Úroveň A2-B1. Kurz angličtiny pro zaměstnance škol, ne pro jazykáře. Kurz neobsahuje metodologii. Gramatika, slovní zásoba a strategie učení nových slovíček, užitečné fráze, přízvuk, intonace, výslovnost, rozšiřování slovní zásoby pomocí čtení a internetu, poslech a mluvení, plynulá angličtina, mluvená gramatika, psaní emailů a sms, zpětná vazba.
Termíny 2018: 8.7.-21.7., 22.7.-4.8., 5.8.-18.8., 19.8.-1.9.
Teaching Advanced Students
Kurz pro učitele pokročilých studentů (B1+) ze SŠ a starších, min. úroveň učitelů C1. Jak vytvořit silnou a motivovanou skupinu, Corpus Linguistic, rozdíl mezi autentickou angličtinou a angličtinou učenou ve školách, Lexical Approach, zábavná angličtina pomocí her, humoru, poezie, využití autentických materiálů, blended learning, online zdroje, Spirit of English, využití krátkých motivujících materiálů mmísto čtení dlouhých nudných textů, propojení jazyka s kulturou a identitou, mluvená gramatika.
Termíny 2020: 5.7.-18.7., 2.8.-8.8.2020
NLP & Coaching for the English Classroom – 2 týdny
Kurz pro učitele angličtiny, především středoškoláků a starších, pro školitele učitelů a akademické manažery a ředitele a majitele škol. Min. úroveň angličtiny je C1 a vyšší. Co je Coaching, dosahování změn, pochopení emotivního přístupu, jak pochopení emotivního přístupu ovlivňuje splnění úkolu, pohled na situaci z úhlu ostatních, uvědomění si, jak naše akce a slova ovlivňují ostatní, pochopení vlastních hodnot a hodnot ostatních, využití coachingu ve skupině, cooperative learning…
Termíny 2020: 5.7.-18.7.2020
Advanced NLP and Coaching for the English Classroom
Kurz určený pro učitele angličtiny, hlavně starších žáků, dále pro učitele jiných předmětů vyučujících v angličtině, metodiky a školitele učitelů, školní psychology, akademické manažery, management – majitelé a ředitelé škol. Úroveň min. C1 a vyšší. Rapport, zlepšování vztahů, Coaching při hodině jazyka, Coaching for potential, zopakování psychologických přístupů, pokročilé NLP, metaprogrammes, belief patterns, modelling, podvědomé učení, jazykové vzorce, metafory, know nothing state, učení se nových dovedností od koučů.
Termíny 2020: 19.7.-25.7.2020
British Life, Language & Culture – 2 týdny
Kurzy pro učitele, kteří si přejí poznat více britskou kulturu přímým, zážitkovým způsobem, pro učitele, kteří britskou kulturu učí dospělé studenty, nebo i pro učitele, kteří si chtějí oprášit angličtinu na reálném jazyce z oblasti britské kultury. Min. úroveň aj B2. Problém společenských tříd a pohlaví v britské společnosti, kultura mládeže, autentická moderní angličtina, změny ve vzdělání a jejich dopad na rodiče, učitele a děti, měnící se svět práce, fakta a čísla UK, stinné stránky anglické kultury, zločin, chudoba, britské stereotypy, multikulturalismus, vztah mezi jazykem a kulturou, politická korektnost, anglický humor.
Termíny 2019: 7.7.-20.7.
21st Century Thinking Skills – 1 týden
Kurz pro zkušené učitele, kteří učí angličtinu nebo jiné jazyky nebo i jiné předměty na středních školách nebo dospělé studenty. Min. úroveň min. B1. Měnící se realita vzdělávání, brain research, způsoby motivace studentů, tvorba a adaptace aktivit, využití grafických organizérů, využití online zdrojů.
Termíny 2020: 28.6.-4.7.2020
Body Language & Gesture Techniques in the English Classroom – 1 týden
Kurz pro učitele angličtiny, pro učitele všech věkových kategorií i úrovní, pro školitele. Kurz je zaměřen na gesta a řeč těla při prezentacích a řečnění. Účastníci se musí aktivně zapojovat do všech aktivit. Vytváření bezpečného prostředí pro experimentování a zkoumání řeči těla a gest, jednoduché improvizační aktivity, zkoumání postoje těla, asertivity, různých typů lidí, řeč těl při prezentaci, hledání způsobů, jak se prezentovat lépe a pozitivněji.
Termíny 2020: 12.7.-18.7.2020
Teaching English Through Multiple Intelligences
Úroveň B1+-C1+. Pro učitele všech věkových kategorií. Přizpůsobení výuky různých inteligencím, koncept porozumění a jak učit pro porozumění, aplikace teorie Multiple Intelligences, výuka pomocí umění, hudby a potřebného jazyka, rozvoj Five Minds or the Future a Thinking Skills, rozvoj sebeúcty žáka i učitele, portfolio, hodnocení.
Termíny 2020: 28.6.-4.7.2020
CLIL for Primary Teachers – 2 týdny
Kurz pro učitele dětí ve věku 7-12, kteří učí svůj předmět v angličtině. Min. úroveň aj B1. Classroom management, rozvoj dovedností vykládat předmět v jednoduché nebo složitější angličtině, rozvoj jazykových dovedností, metodologie výuky napříč předměty, pomoc studentům vytěžit co nejvíce z výuky předmětů v jiném jazyce, specifické požadavky pro CLIL, adaptace autentických materiálů, Multiple Intelligence v CLIL, tvorba materiálů.
Termíny 2018: 22.7.-4.8.
CLIL for Secondary Teachers
Kurz pro zkušené učitele středních škol, kteří učí angličtinu pomocí CLIL studenty nad 12 let. Min. úroveň B1 a vyšší. Rozvoj jazykových dovedností, jazyk pro výuku a prezentace, CLIL, 3 stupně CLIL, analýza jazyka pro CLIL, od textů k úkolům (text-attack skills), využití textů, Multiple intelligences, styly učení, tématické projekty, adaptace učení na různé styly učení a potřeby, motivace a classroom management, plánování hodin, scaffolding, 5min lekce, grafy, diagramy, analýzy, slovní zásoba, hodnocení.
Termíny 2020: 19.7.-1.8.2020
Teaching Difficult Learners – 2 týdny
Kurz pro učitele vyučující kterékoli věkové kategorie studentů se speciálními potřebami (studenti s problémy v sociální nebo emoční oblasti, s problémy s chováním, nedostatkem motivace a komunikativnosti, diagnózami typu ADHD), případně pro vedoucí pracovníky škol, školitele a školní psychology. Min. úroveň aj je B2. Co znamená difficult learner a proč, emoční gramotnost, vzorce z raného dětství a jejich vztah k učení, ADHD – mýty a realita, dopad faktorů jako trauma, zdraví a rodinné okolnosti na učení, spolupráce s rodiči a dalšími profesionály, práce s vědomím nastaveným na špatné reakce, odblokování blokům, efektivní komunikace, řešení konfliktů, rozpoznání a práce s různými styly učení, management chování, změna chování, jiné způsoby hodnocení studentů, aktivity – psaní příběhů, čtení, využití metafor a kreslení, využití drama a hry.
Termíny 2020: 19.7.-1.8.2020
Practical Uses of Technology in the English Classroom – 2 týdny
Zkušení učitelé, kteří učí děti nad 10 let, mládež nebo dospělé. Určeno pro učitele se základní znalostí pc, kteří nevědí, jak technologii využít při výuce. Min. úroveň aj B1 a vyšší. e-identita, bezpečnost, hesla, avatar, respektování autorských práv, prevence plagiátorství, blogy, wiki, stránky pro sdílení materiálů, práce s obrázky – efektivní nástroje, autorská práva, úprava obrázků, tvorba videí a kreslených filmů, práce s audiem – podcasting – hledání, tvorba, sdílení, VoiceThreads, vyhledávání, ohodnocení webů, vyhledávače, sociální sítě, aplikace pro učitele, tvorba úkolů založených na ICT, zapojení ICT do výuky, plánování lekcí, classroom management.
Termíny 2020: 19.7.-1.8.2020
Drama Techniques for the English Classroom – 2 týdny
Učitelé angličtiny dětí a studentů všech věkových kategorií a úrovní, není třeba předchozí zkušenost s divadlem, ale účastníci se musí aktivně zapojovat do aktivit a mít zájem objevovat obrovský potenciál divadelních technik při výuce angličtiny. Min. úroveň aj je B2. Improvizační aktivity při výuce, rozvoj komunikačních dovednností, sebevědomí, spontánnosti, přijímání rizika, uvolnění těla jako nástroj zlepšení společenské a profesní komunikace, řeč těla a gesta, vytváření chuti psát příběhy, uvolnění hlasu, dýchání, techniky práce s hlasem, barevnější projev – intonace, pauzy, výslovnost, představení Shakespeara, přístup ke studiu textů, poezie, rádia a TV, prezentace textu třídě.
Termíny 2020: 19.7.-1.8.2020
Practical Uses of Mobile Technology in the Classroom – 1 týden
Kurzy pro učitele angličtiny, kteří pracují se studenty všech věkových kategoriích. Min. úroveň B1. Účastníci si musí přinést vlastní tablet. Kreativní přístup výuky s použitím mobilní technologie, budování digitální gramotnosti, výuka a hodnocení dovedností 21.století, vyhodnocení výukových aplikací, flipped classroom, výukové hry, augmented reality apps, instuctional design, tvorba multimediálních materiálů, tvorba digitálních příběhů, využití mobilních technologií kreativně, diskuze o pedagogických výzvách využití mobilních technologií při hodinách.
Termíny 2019: 30.6.-6.7.
Special Needs and Inclusive Learning
Kurz pro učitele různých věkových skupin, učitele ve školách s dětmi se speciálními potřebami, vedoucí pracovníky ve školství, poradce, školitele. Min. úroveň aj B2 a vyšší. Co je inkluzivní vzdělání, proč je důležité, jak můžeme definovat speciální vzdělávací potřeby, pochopení začlenění 10 přístupů k inkluzivnímu vzdělávání a učení, jak zapojit studenty s jazykovými nebo komunikačními speciálními potřebami, rozpoznání a práce s dyslektiky, pochopení SEBD a ADHD a strategie výuky, efektivní výuka jazyků v inkluzi, pochopení Asperger syndromu a strategie výuky, způsoby práce s talentovanými a nadanými žáky, dyspraxia, dyscalculia, nové inovativní přístupy, přístup celé školy a spolupráce s rodiči, projekty zaměřené na tuto oblast.
Termíny 2020: 2.8.-8.8.2020
How to be a Teacher Trainer – 2 týdny
Kurz pro zkušené učitele angličtiny, kteří se chtějí stát školitelem nebo mentorem. Min. úroveň aj je B2. Identifikace a diskutování kvalit nutných pro efektivního školitele, plánování školení, sledovací dovednosti, hodnotná zpětná vazba, reakce na zpětnou vazbu, naslouchání s respektem, citlivá a efektivní komunikace, jak jednat s problémovými lidmi, Change management, řízení učitelů individuálně i týmově, rozvoj autonomie učitelů, rozvoj dovedností, NLP prvky při školení…
Termíny 2019: 4.8.-17.8.
How to Motivate your Students
Kurz pro učitele teenagerů a mladých lidí, B1+. Novinky ve výzkumu motivace, praktické nápady, strategie, principy motivace. Co motivuje teenagery? Motivace a zájmy studentů, chování učitele, motivace učitele, bezpečné prostředí, spolupráce ve skupině, pozornost…
Termín 2020: 28.6.-4.7.2020
Using Humour in the English Classroom
B2-C1+, není určeno pro Primary. Vytváření a udržování veselé atmosféry ve třídě. Jak se smát s lidmi a ne lidem? Využití vtipů pro poslech a mluvení. Slovní hříčky, hra se slovy. Humor v literatuře, anglický humor. Smích je terapie. Kultura a humor, blended learning, využití online zdrojů.
Termín 2020: 28.7.-4.7.2020
Wellbeing for Teachers
Kurz určený pro učitele a zaměstnance škol, rodilé i nerodilé mluvčí aj, učitele od Primary po dospělé. B1-C1+. Mindfulness ve vzdělání. Neurověda, fungování mozku, well-being, meditace, dýchání. Přestávky na relaxaci, jógu. Strava a procházky. Alternativní class management, posilování schopností studentů. Emoční regulace.
Termíny 2019: 30.6.-6.7.
Creative Writing with Mario Rinvolucri
B2-C2, učitelé věkových kategorií 8-100 let! Dopis a email jako nástroj komunikace mezi učitelem a studentem nebo mezi studenty ve třídě. Psaní poezie, psaní dialogů, brain-storming pro psaní, psaní příběhů, drama, …
Termíny 2019: 30.6.-6.7.
Advanced English Update for Teachers
B2+, pro učitele angličtiny nebo jiných předmětů, jazykový kurz bez metodologie. Gramaticka, slovní zásoba, výslovnost, intonace, socio-kulturní aspekty angličtiny, změny v jazyce, autentické materiály, online zdroje, porozumění, mluvená angličtina a mluvená gramatika.
Termíny 2020: 5.7.-18.7.2020
English Language for Teachers and School Staff
A2-B1. Gramatika, slovní zásoba, fráze, společenská konverzace, výslovnost, intonace, čtení, využití internetu pro rozšíření slovní zásoby, porozumění.
Termíny 2020: 5.7.-18.7.2020
Advanced Drama and Improvisation Techniques for the English Classroom
B2+. Improvizace ve třídě, komunikační dovednosti, uvolnění těla, řeč těla a gesta, uvolnění hlasivek, intonace, pauzy, výslovnost, řečnické techniky. Úvod do Shakespeara. Přístup ke studiu a překladu, dialogy, monology, televizní reklamy, rádio…
Termíny 2020: 2.8.-8.8.2020
Creative Ways to get Students Speaking More
B1+. Pro učitele, kteří chtějí své hodiny zaměřit konverzačně, na aktuálních tématech, improvizaci, s využitím IT…
Termíny 2020: 28.6.-4.7.2020
How to Teach Environmental Studies
C1+. Pro učitele, kteří učí děti nad 11 let, teenagery i dospělé globální témata a rádi by vedli své studenty k zodpovědnosti a udržitelnosti. Témata – psychologie, leadership, kampaně, politika…
Termíny 2020: 28.6.-4.7.2020
Mediation in the Classroom
Pro učitele s úrovní aj C1 a vyšší, kteří vyučují studenty s úrovní B1 a vyšší.
Termíny 2020: 5.7.-11.7.2020
Creating an Inclusive School Environment
Termíny 2020: 26.7.-1.8.2020
How to teach outside the Classroom
Termíny 2020: 26.7.-1.8.2020
více o škole >>>